Vakances
1

Ja Tev ir augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai saistītā jomā, praktiska darba pieredze finanšu jomā vismaz 3 gadus, esi precīza/-s, atbildīga/-s, spēj pieņemt lēmumus un argumentēti aizstāvi savu viedokli - mēs meklējam tieši Tevi!
Tev uzticēsim:

  • Veikt uzņēmuma saimnieciskās darbības un finanšu analīzi un vadību, nodrošināt vadības atskaišu, finanšu pārskatu sagatavošanu, finanšu darbības rādītāju analīzi;
  • Nodrošināt efektīvu finanšu resursu vadību un naudas plūsmas vadību uzņēmumā;
  • Izstrādāt uzņēmuma budžetu, investīciju plānu, finanšu prognozes;
  • Izstrādāt uzņēmuma tarifa projektu un veikt to saskaņošanu Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā;
  • Koordinēt gada pārskata sagatavošanu, tā revīziju un apstiprināšanu;
  • Sagatavot uzņēmuma investīciju un attīstības projektu finanšu aprēķinus, t.sk. Eiropas finansējuma projektiem, veikt ārējā finansējuma piesaisti;
  • Veikt produktu pašizmaksu, cenu u.tml. aprēķinu izstrādi un pamatošanu;
  • Sagatavot priekšlikumus finanšu un resursu vadības procesu uzlabošanai, attīstības projektu īstenošanai, efektivitātes paaugstināšanai, resursu lietderīgai izmantošanai, uzņēmuma darbības rādītāju uzlabošanai;
  • Pilnveidot iekšējos normatīvos aktus, savas kompetences jomā; 
  • Sniegt konsultācijas uzņēmuma vadībai un darbiniekiem finanšu jautājumos.

No Tevis sagaidām:

  • Augstāko izglītību finanšu vadībā, ekonomikā vai saistītā jomā;
  • Darba pieredzi finanšu jomā vismaz 3 gadus;
  • Analītisko un kritisko domāšanu, augstu atbildības sajūtu;
  • Patstāvību un precizitāti darba uzdevumu izpildē;
  • Spēju pieņemt lēmumus un argumentēti aizstāvēt savu viedokli;
  • Labas prezentēšanas prasmes, teicamas datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office);
  • Valsts valodas zināšanas C1 līmenī, angļu valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni;
  • Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Pieredze Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas tarifa projektu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Piekrišanu valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem.

Tev piedāvājam:

  • Darbu Getliņi EKO profesionāļu komandā, kas zina visu un vairāk par atkritumu apsaimniekošanu, zaļās enerģijas ražošanu, dārzeņu audzēšanu, kā arī:
  • Darba līgumu uz nenoteiktu laiku;
  • Darba vietu – Kaudzīšu ielā 57, Rumbulā;
  • Profesionalitātei atbilstošu atalgojumu, amatalgu sākot no 2’500 EUR/mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšanu 24/7 no pirmās darba dienas;
  • Draudzīgu darba vidi, sociālos un citus labumus.
  • Informējam, ka Finanšu vadītāja amatam mūsu uzņēmumā ir valsts amatpersonas statuss.

CV un pieteikumu ar norādi “Finanšu vadītāja amatam” gaidīsim uz personals@getlini.lv vai pa pastu līdz 2024. gada 17. aprīlim. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Ja Tu nesaņem aicinājumu tikties 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu datuma, lūdzam uzskatīt, ka esi saņēmis SIA Getliņi EKO atteikumu.

Paldies par atsaucību!
Piesakoties izsludinātajai vakancei un nosūtot savu CV, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā un saziņai ar Jums. Ja Jūs tiksiet      uzaicināts/-a uz darba interviju, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija tiks apstrādāti personāla atlases mērķim SIA Getliņi EKO leģitīmo interešu nodrošināšanai, ciktāl tā attiecināma uz personāla atlasi. Plašāk par personu datu apstrādi personāla atlases mērķim – www.getlini.lv “Personu datu apstrādes paziņojums pretendentiem, atsauksmju sniedzējiem un citiem personāla atlasē iesaistītiem datu subjektiem”.
Pārzinis: SIA “Getliņi EKO”, reģ.nr.40003367816.



GETLIŅI EKO SIA                       Reģ. Nr.40003367816
info@getlini.lv                             Kaudzīšu iela 57, Rumbula, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2121, Latvija
www.getlini.lv                             +371 67 317 800