Vakances
1

Amata nosaukums – administratīvais vadītājs

Darba pienākumu apraksts:

  • Izsludināt un organizēt atklātu projektu iesniegumu konkursu kārtas sabiedrības virzītas vietējās attīstības stratēģijas (turpmāk – SVVA) īstenošanai saskaņā ar normatīvajiem aktiem;
  • Organizēt projektu vērtēšanas komisijas darbu;
  • Nodrošināt projektu īstenošanas saturisko uzraudzību;
  • Uzkrāt datus par projektu ieviešanas gaitu, kā arī apkopot rādītājus un veikt to analīzi;
  • Izdarīt grozījumus vietējās attīstības stratēģijas rīcības plānā, kā arī aktualizēt un papildināt vietējās attīstības stratēģiju;
  • Novērtēt vietējās attīstības stratēģijā noteikto mērķu un sasniedzamo rezultātu (arī rīcību rezultātu) rādītāju izpildi;
  • Atbilstoši kompetencei nodrošināt sadarbību ar iestādēm un organizācijām, kas saistītas ar lauku teritorijas attīstību;
  • Nodrošināt vietējās rīcības grupas darbības publicitāti un veicināt tās atpazīstamību vietējās attīstības stratēģijas īstenošanas teritorijā, kā arī starptautiskā līmenī;
  • Organizēt biedrības lietvedību, uzraudzīt un aktualizēt noslēgto līgumu izpildi vietējās rīcības grupas darbības sekmīgai nodrošināšanai;
  • Nodrošināt potenciālajiem projektu iesniedzējiem regulāru apmācību, konsultācijas un seminārus par atbalstu iniciatīvām saskaņā ar SVVA stratēģiju;
  • Sekot izmaiņām pasākumu darbību reglamentējošos normatīvajos aktos un atbilstoši kompetencei piedalīties to sagatavošanā;
  • Sagatavot projektu pieteikumus dažādiem fondiem;
  • Aktīvi sadarboties ar vietējās rīcības grupas valdi un padomi.

Nepieciešamās profesionālās prasmes un zināšanas:

  • Augstākā izglītība;
  • Pieredze darbā ar ES un/ vai citu fondu projektiem – vadībā un ieviešanā;
  • Ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas);
  • B kategorijas autovadītāja apliecību un praktisko pieredzi auto vadīšanā;
  • Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Labas prezentācijas prasmes un digitālās prasmes.

Vēlamās personiskās prasmes:

  • Kritiskā domāšana, spēja iedziļināties MK noteikumos;
  • Vēlme strādāt Ropažu un Salaspils novadu teritoriju attīstībai, iniciēt projektus, sadarboties;
  • Interese par kopienu attīstību;
  • Pašdisciplīna, augstas darba spējas;
  • Labas sadarbības un komunikācijas prasmes.

Piedāvājam:

  • Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu Ropažu un Salaspils novadu attīstībai;
  • Atalgojumu – 1500 – 1800 EUR (Bruto);
  • Veselības apdrošināšana;
  • Iespēju piedalīties projektos gan Latvijā, gan ārpus Latvijas robežām;
  • Elastīgu, pilnas slodzes darba laiku un iespēju daļēji strādāt attālināti.

Pieteikumu (motivācijas vēstuli un CV) lūdzam sūtīt uz: ropazisalaspils@gmail.com  līdz š.g. 18.martam

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies vienas nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.