No 1. novembra teju 50 pasta nodaļās – gan pilsētās, gan reģionos – pagarinās darba laiku, lai iedzīvotājiem pasta un maksājumu pakalpojumi būtu ērtāk sasniedzami. “Latvijas Pasts” ir gan izveidojis plašāko pakomātu tīklu un attīstījis digitālās iespējas, gan mērķtiecīgi pilnveido klientu pieredzi klātienes pakalpojumu jomā arī Ropažu novadā.
Lai nodrošinātu iedzīvotājiem iespēju pasta un maksājumu pakalpojumus Ropažu novadā saņemt arī dienas otrajā pusē, no 1. novembra mainīsies Ropažu un Vangažu pasta nodaļu darba laiki.
Šobrīd Ropažu pasta nodaļa klientiem ir atvērta katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 13.30, savukārt no novembra sākuma tā klientiem būs pieejama pirmdienās, trešdienās un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 11.00, otrdienās un ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00. Savukārt Vangažu pasta nodaļa patlaban klientus apkalpo darba dienās no plkst. 8.00 līdz 15.00, taču no 1. novembra tās darba laiks pirmdienās, trešdienās un piektdienās būs no plkst. 8.00 līdz 13.30, bet otrdienās un ceturtdienās – no plkst. 8.00 līdz 18.00.
Informācija par darba laika izmaiņām būs izvietota arī attiecīgajās pasta nodaļās.
“Latvijas Pasts” regulāri izvērtē klātienes pakalpojumu pieprasījumu un pārskata to pieejamību gan lielākajās pilsētās un novadu centros, gan attālākajos reģionos. Uzņēmums pakāpeniski attīsta klātienes apkalpošanas vietas, ierīkojot jaunā koncepta klientu centrus un pārceļot pasta nodaļas uz pašvaldībām piederošām telpām, kas ļauj vienlaikus ar pasta un maksājumu pakalpojumiem saņemt arī valsts un pašvaldību piedāvātās iespējas.
Ropažu novada iedzīvotāji pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē var saņemt arī jaunā koncepta klientu centrā “Sāga” – gan darbadienās, gan brīvdienās, kā arī Cekules un Ulbrokas pasta nodaļā. Ārpus novada centra dzīvojošie var pieteikt pakalpojumu “Pastnieks mājās”, kas ir alternatīva iespēja bez papildu maksas saņemt savā dzīvesvietā visus klientu centros un pasta nodaļās sniegtos pakalpojumus.
Savukārt ērtai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai ikviens aicināts izmantot “Latvijas Pasta” plašo pakomātu tīklu. Visi āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos iebūvēta vēstuļu kastīte, kas ļauj parūpēties par korespondences nosūtīšanu. Ropažu novadā pakomāti uzstādīti “Kastanīšos”, Ropažos; Biķeru ielā 4, Peldu ielā 2, Ulbrokā; Gaujas ielā 19a, Vangažos; Vidzemes šosejā 13, Garkalnē; Rīgas ielā 19, Līčos; Ziedu ielā 2c, Upesciemā; Ādažu ielā 26, Bukultos; Elenburgas ielā 5, Langstiņos; Parka ielā 4, Zaķumuižā.
Izmantojot pakomātu, sūtījumu var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai uz konkrētu adresi. Tāpat tajā var gan nodot nosūtīšanai, gan arī pārvirzīt saņemšanai ierakstītas vēstules, tā atvieglojot ikdienu un ļaujot klientam nedoties uz klātienes pakalpojumu saņemšanas vietu.
Lai nosūtītu sūtījumu, arī ierakstītu vēstuli, tas jānoformē privātpersonu pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapītī. Savukārt lai pakomātā saņemtu ierakstītu vēstuli, kas ierasti tiek izsniegta pret parakstu, tā, sazinoties ar klientu atbalsta komandu un identificējoties ar Smart ID vai e-parakstu, jāpārvirza saņemšanai vēlamajā pakomātā.
Mans.pasts.lv ne tikai var sekot līdzi savai sūtījumu vēsturei, to piegādes gaitai, bet arī izmantot lojalitātes priekšrocības. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas, savukārt tajā noformējot ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.
Par VAS “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.