Vakances
1

Ropažu novada pašvaldība
(reģistrācijas Nr. 90000067986)
Attīstības, īpašumu un investīciju departaments
aicina darbā
BŪVINŽENIERI
(profesijas kods 2142 01)

 Darba veikšanas vieta: Institūta iela 1a, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads.

Galvenie amata pienākumi:

  • Sagatavot nepieciešamo dokumentāciju būvatļaujas saņemšanai;
  • Pārstāvēt pašvaldības intereses sadarbībā ar būvprojektu izstrādātājiem;
  • Pārraudzīt būvniecības, būvuzraudzības un autoruzraudzības procesus pašvaldības būvobjektos;
  • Veikt būvdarbu finanšu kontroli, pārbaudīt izpildīto būvdarbu apjomu un kvalitāti, saskaņot aktus par izpildītajiem būvdarbiem. Izskatīt papilddarbu tāmes, veikt to saskaņošanu;
  • Organizēt pašvaldības būvobjektu pieņemšanu ekspluatācijā normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
  • Piedalīties projektēšanas uzdevumus sagatavošanā būvniecības ieceres dokumentācijas izstrādei pašvaldības objektiem;
  • Amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkuma procedūru sagatavošanā;
  • Piedalīties pašvaldības izveidotu komisiju un darba grupu darbā amata kompetences ietvaros.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība būvniecībā;
  • spēja formulēt un risināt dažāda rakstura problēmsituācijas, analītiskā domāšana;
  • zināšanas par būvdarbu tehnoloģiskiem procesiem;
  • praktiskā darba pieredze būvniecības jomā (būvdarbu vadīšanā, uzraudzībā) tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
  • ar būvniecības procesiem saistīto LR normatīvo aktu pārzināšana;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku, iespēju strādāt arī nepilnu slodzi;
  • atalgojumu pārbaudes laikā 1746 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika piemērojot individuālās amatalgas izvērtēšanas principus;
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa);
  • atbalstu profesionālajā izaugsmē.

Pieteikumu ar norādi “Būvinženieris” iesniegt elektroniski, iesūtot dokumentus elektroniskā pasta adresē: vakances@ropazi.lv līdz 2023.gada 11.oktobrim.

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivācijas/pieteikuma vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu  laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas un diploma pielikumu kopijas.

Tālrunis informācijai: 27757382.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai. Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma.

Pārzinis: Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.

Ropažu novada pašvaldība
Reģ. Nr. 90000067986
aicina darbā
Juridiskā, publisko iepirkumu un personālvadības departamenta
Iepirkumu nodaļas galveno speciālistu
(profesijas kods 1221 08)

Galvenie amata pienākumi:

  • Sagatavot iepirkumu organizēšanai nepieciešamo dokumentāciju;
  • sagatavot iepirkumu dokumentus un saistīto dokumentāciju – iepirkuma nolikumus, protokolus, ziņojumus, līgumu projektus, vēstules, atzinumus u.tml.;
  • piedalīties iepirkumu procedūras izstrādē;
  • sniegt ieteikumus un pieņemt lēmumus par iepirkuma metodes izvēli un piemērošanu;
  • veikt komisijas sekretāra pienākumus iepirkumu komisijā;
  • veikt tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu iepirkumu jomā izstrādi;
  • piedalīties pašvaldības ikgadējā publisko iepirkumu plānu izstrādē;
  • izskatīt iesniegumus par jautājumiem, kas attiecas uz iepirkumu procedūru (konkursu) vai iepirkuma līguma izpildi, sagatavot atbilžu projektus;
  • konsultēt pašvaldības darbiniekus un kompetences ietvaros palīdzēt rast problēmsituāciju risinājumus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • Profesionāla (akadēmiskā) izglītība tiesību zinātnē (vēlams maģistra grāds tiesību zinātnē), periodiska zināšanu papildināšana;
  • darba pieredze publisko iepirkumu jomā valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā;
  • profesionālā pieredze publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanā;
  • zināšanas un pieredze darbā ar EIS un IUB PVS;
  • iniciatīva, kontroles prasmes un organizatora spējas;
  • pieredze juridisku dokumentu projektu sagatavošanā;
  • analītiska domāšana un spējas risināt problēmsituācijas;
  • teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas;
  • augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte;
  • spēja strādāt un izvērtēt liela apjoma informāciju;
  • spēja pieņemt lēmumus un atbildēt par tiem;
  • teicamas valsts valodas zināšanas;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • teicamas digitālās prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā) uz noteiktu laiku;
  • stabilu atalgojumu 1746,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās mēnešalgas izvērtēšanas principus);
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa beigām) un sociālās garantijas;
  • dinamisku darba vidi;
  • profesionālās attīstības un pilnveides iespējas;
  • draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus;
  • Darba izpildes vietu Institūta ielāa 1A, Ulbrokā, Stopiņu pagastā, Ropažu novads.

Pieteikumu, norādot “Iepirkumu nodaļas galvenais speciālists”, var iesniegt līdz 2023.gada 15.oktobrim

elektroniski parakstītus ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē  vakances@ropazi.lv.

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (Europass CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu  laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas un diploma pielikumu kopijas.

Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri iesnieguši visus norādīto dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.

Ropažu novada pašvaldība
Reģ. Nr. 90000067986
aicina darbā
Juridiskā, publisko iepirkumu un personālvadības departamenta
Iepirkumu nodaļas galveno juristu
(profesijas kods 2611 01)

Galvenie amata pienākumi:

  • sagatavot iepirkuma procedūrām nepieciešamos dokumentus;
  • sagatavot un reģistrēt iekšējās un ārējās sistēmās iepirkumu līgumprojektus, iepirkumu līgumu grozījumus, vienošanos un citu saistīto dokumentāciju;
  • izvērtēt iesniegumus, sūdzības un sagatavot atbilžu projektus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem;
  • izvērtēt Iepirkumu nodaļas speciālistu sagatavoto juridisko dokumentu projektus;
  • veikt nodaļas kompetencē esošo tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi;
  • veikt pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojam;
  • sagatavot un sniegt atzinumus juridisku strīdu gadījumos;
  • nodrošināt pašvaldības interešu pārstāvību visu līmeņu Latvijas Republikas tiesās, valsts un pašvaldību institūcijās;
  • organizēt un kontrolēt tiesas nolēmumu izpildi;
  • konsultēt pašvaldības darbiniekus un kompetences ietvaros palīdzēt rast problēmsituāciju risinājumus;
  • izstrādāt metodiskos materiālus par iepirkuma procedūras organizēšanu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • otrā līmeņa profesionāla augstākā izglītība tiesību zinātnē (vēlams maģistra grāds tiesību zinātnē);
  • darba pieredze juridiskā specialitātē valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāk kā trīs gadi;
  • pieredze juridisku dokumentu projektu sagatavošanā;
  • vēlama profesionālā pieredze publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanā;
  • normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas (vēlams angļu);
  • iniciatīva, vadības un kontroles prasmes un organizatora spējas;
  • prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus;
  • prasme analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā;
  • spēja atzīt un identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu vai sniegt priekšlikumus problēmas novēršanai;
  • lēmumu pieņemšanas un atbildības prasmes;
  • teicamas digitālās prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku;
  • stabilu atalgojumu 2174,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās mēnešalgas izvērtēšanas principus);
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa beigām) un sociālās garantijas;
  • dinamisku darba vidi;
  • profesionālās attīstības un pilnveides iespējas;
  • draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus;
  • Darba izpildes vietu Institūta ielā 1A, Ulbrokā, Stopiņu pagastā, Ropažu novads.

Pieteikumu, norādot “Iepirkumu nodaļas galvenais jurists”, var iesniegt līdz 2023.gada 15.oktobrim

elektroniski parakstītus ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē  vakances@ropazi.lv.

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (Europass CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu  laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas un diploma pielikumu kopijas.

Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri iesnieguši visus norādīto dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.

Ropažu novada pašvaldība
Reģ. Nr. 90000067986
aicina darbā
Juridiskā, publisko iepirkumu un personālvadības departamenta
Iepirkumu nodaļas juristu
(profesijas kods 2611 01)

Galvenie amata pienākumi:

  • sagatavot dokumentus, novērtējot piemēroto iepirkuma metodi un dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām, iepirkumu komisijas un amatpersonu lēmumiem;
  • sagatavot un ievietot iekšējās un ārējās sistēmās iepirkumu līgumprojektus, iepirkumu līgumu grozījumus, vienošanos un citu saistīto dokumentāciju;
  • izvērtēt Iepirkumu nodaļas speciālistu sagatavoto juridisko dokumentu projektus;
  • veikt nodaļas kompetencē esošo tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi;
  • veikt pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojam;
  • sagatavot un sniegt atzinumus juridisku strīdu gadījumos;
  • nodrošināt pašvaldības interešu pārstāvību visu līmeņu Latvijas Republikas tiesās, valsts un pašvaldību institūcijās;
  • organizēt un kontrolēt tiesas nolēmumu izpildi;
  • konsultēt pašvaldības darbiniekus un kompetences ietvaros palīdzēt rast problēmsituāciju risinājumus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • otrā līmeņa profesionāla augstākā izglītība tiesību zinātnē;
  • darba pieredze juridiskā specialitātē valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās;
  • normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
  • pieredze juridisku dokumentu projektu sagatavošanā;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • iniciatīva, kontroles prasmes un organizatora spējas;
  • prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus;
  • prasme analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā;
  • spēja atzīt un identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu vai sniegt priekšlikumus problēmas novēršanai;
  • lēmumu pieņemšanas un atbildības prasmes;
  • spēja strādāt un izvērtēt liela apjoma informāciju;
  • teicamas digitālās prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku;
  • stabilu atalgojumu 1746,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās mēnešalgas izvērtēšanas principus);
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa beigām) un sociālās garantijas;
  • dinamisku darba vidi;
  • profesionālās attīstības un pilnveides iespējas;
  • draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus;
  • Darba izpildes vietu Institūta ielā 1A, Ulbrokā, Stopiņu pagastā, Ropažu novads.

Pieteikumu, norādot “Iepirkumu nodaļas jurists”, var iesniegt līdz 2023.gada 15.oktobrim

elektroniski parakstītus ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē  vakances@ropazi.lv.

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu  laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas un diploma pielikumu kopijas.

Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri iesnieguši visus norādīto dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.