Vakances
DARBS

Ropažu novada Sociālais dienests aicina darbā:

Ropažu novada pašvaldība
Reģ.Nr. LV90000067986
Sociālā dienesta
Ropažu pagasta teritoriālā struktūrvienība
AICINA DARBĀ
SOCIĀLĀS PALĪDZĪBAS ORGANIZATORU

(profesijas kods 3412 03)

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt sociālās palīdzības sniegšanu Sociālā dienesta klientiem un administrēt pakalpojumus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.

  •  veikt mājsaimniecības finansiālo resursu un sociālās situācijas novērtēšanu;
  •  sniegt informāciju klientiem par viņu tiesībām uz sociālo palīdzību;
  • izvērtēt klientam pieejamos atbilstošākos un efektīvākos sociālās palīdzības veidus;
  • apsekot klienta dzīves apstākļus dzīvesvietā likumā noteiktajā kārtībā;
  • organizēt sociālās palīdzības procesus;
  • nodrošināt sociālās palīdzības pabalstu piešķiršanu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā;
  • prasmes darbā ar MS Office programmām un biroja tehniku, vēlama pieredze darbā ar programmām SOPA un LIETVARIS;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas svešvalodas zināšanas (vēlama krievu valoda – sarunvalodas līmenī);
  • prasmes novērtēt klienta sadzīves apstākļus, sociālo stāvokli un mājsaimniecības materiālo stāvokli;
  • spēja izvērtēt sociālās palīdzības nepieciešamību;
  • spēja nodrošināt klientu ar praktisku, informatīvu un emocionālu atbalstu;
  • sociālā darba profesionālā ētikas, principu un morāles normu pielietošana darbā;
  • zināšanas sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības institūciju darbības tiesiskajā regulējumā Latvijā;
  • prasmes strādāt intensīvi un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • lieliskas komunikācijas prasmes un prasme strādāt komandā.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
  • darba veikšanas vieta: Rīgas ielā 13, Ropažu pagastā, Ropažu novadā, LV-2135;
  • stabilu atalgojumu 1190,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās amatalgas izvērtēšanas principus);
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa) un sociālās garantijas;
  • atbalstu profesionālajā izaugsmē.

Pieteikumu, norādot “Sociālās palīdzības organizators”, var iesniegt līdz 2022.gada 12.septembrim (ieskaitot):

  • elektroniski parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē vakances@ropazi.lv;
  • ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldība, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130;
  • personīgi (slēgtā aploksnē) - Ropažu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), kas atrodas adresē: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130 (darba laikā).

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivācijas vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Tālrunis uzziņām 28380096.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma.  Pārzinis Ropažu novada pašvaldība, Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads.

Ropažu novada pašvaldība
Reģ. Nr. 90000067986
Sociālā dienesta
Ulbrokas, Stopiņu pagasta struktūrvienība
aicina darbā
LIETVEDI/ADMINISTRATORU

(profesijas kods 3341 04)

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt saņemto, nosūtāmo un iekšējo dokumentu un informācijas apriti;
  • veikt dokumentu reģistrāciju un apstrādi lietvedības sistēmā LIETVARIS; kontrolēt izpildes termiņus;
  • organizēt dokumentu glabāšanu un nodošanu arhīvā, piedalīties lietu nomenklatūras izstrādē;
  • protokolēt Ropažu novada sociālā dienesta darba sanāksmes un darba grupu sanāksmes;
  • pieņemt apmeklētāju iesniegumus;
  • organizēt apmeklētāju plūsmu, novirzīt apmeklētājus pie attiecīgā speciālista;
  • organizēt kancelejas, saimniecības preču iegādi; sagatavot pieņemšanas/nodošanas aktus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • vismaz vidējā profesionālā izglītība (vēlama lietvedības specialitāte);
  • pieredze dokumentu aprites procesu nodrošināšanas un lietvedības jomā;
  • pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu LIETVARIS (tiks uzskatīta par priekšrocību); teicamas digitālās prasmes;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas divu svešvalodu zināšanas (par prioritāti tiks uzskatīta krievu valoda);
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā;
  • prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā termiņā;
  • iniciatīva, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (uz noteiktu laiku);
  • stabilu atalgojumu 1093,00 EUR  pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās amatalgas izvērtēšanas principus);
  • veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas (pēc pārbaudes laika);
  • atbalstu profesionālajā izaugsmē.

Darba veikšanas vieta:

  • Acones iela 4, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130.

Pieteikumu, norādot “Sociālā dienesta lietvedis/administrators”, var iesniegt līdz 2022.gada 12.septembrim (ieskaitot):

  • iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē: vakances@ropazi.lv;
  • ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldība, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130;
  • personīgi Ropažu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), kas atrodas adresē: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130 (darba laikā).

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • pieteikuma vēstuli;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.

Ropažu novada pašvaldība
Reģ.Nr. LV90000067986
Sociālā dienesta
Ropažu pagasta teritoriālā struktūrvienība
AICINA DARBĀ
SOCIĀLO DARBINIEKU (DARBAM AR ĢIMENĒM UN BĒRNIEM)

(profesijas kods 2635 03)

Galvenie amata pienākumi: Sniedzot profesionālu palīdzību sekmēt sociāli mazaizsargāto ģimeņu ar bērniem multiplo un ilgstošo sociālo problēmu mazināšanos, veicinot ģimenes pilnvērtīgu sociālo funkcionēšanu, labklājību un sociālo iekļaušanos veikt sociālo gadījumu vadīšanu ar pilngadīgām personām un viņu ģimenēm.

  •  veikt sociālo gadījumu vadīšanu ar nepilngadīgajiem likumpārkāpējiem un viņu ģimenēm;
  •  sniegt profesionālu sociālā darbinieka palīdzību sociāli mazaizsargātajām ģimenēm ar bērnu līdz 18 gadiem, kurās ir novērojamas multiplas un ilgstošas sociālās problēmas un sociālās funkcionēšanas grūtības, kas saistītas ar vecāku (aprūpētāju) atkarību, vardarbību, garīga rakstura traucējumiem vai ilgstošu nabadzību;
  • veidot nepilngadīgajiem likumpārkāpējiem Nepilngadīgā profilakses lietu un likumā noteiktajos gadījumos izstrādāt uzvedības sociālās korekcijas programmu;
  • veikt sociālā gadījuma vadīšanu ģimenēm ar bērniem, kurās pastāv apdraudējumi vai apdraudējuma riski bērnu drošībai, veselībai, dzīvībai vai attīstībai;
  • veikt gadījuma vadīšanu uz ģimeni centrētā pieejā, saglabājot līdzsvarā vecāku un bērnu vajadzības;
  • gatavot atbilžu vēstules tiesībsargājošām un citām instancēm pēc pieprasījuma;
  • veikt riska novērtēšanu ģimenēs ar bērniem, kurās ir bērna attīstībai nelabvēlīgi apstākļi, identificēt sociālās problēmas;
  • sociālā darbā ģimenēm ar bērniem gadījuma vadīšanas procesā ievērot sociālā darba profesionālās vērtības, Sociālo darbinieku profesionālās ētikas kodeksu, Bērnu tiesību aizsardzības likumu un sociālā darba labās prakses principus, kā arī citus sociālo jomu regulējošus normatīvos aktus;
  • vadīt sociālo gadījumu, piesaistot nepieciešamos resursus;
  • aizstāvēt klienta intereses valsts un pašvaldības līmenī;
  • izstrādāt priekšlikumus jaunu pakalpojumu veidu ieviešanu darbā ar ģimeni un bērniem;
  • pildīt tiešā vadītāja mutiskos norādījumus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • spēja vadīt gadījumu (indivīds, pāris vai ģimene) atbilstoši klienta vajadzībām un sociālā darba teorijām;
  • spēja nodrošināt klientu ar praktisku, informatīvu un emocionālu atbalstu;
  • spēja atbilstoši klientu vajadzībām, sensitīvi un efektīvi sniegt profesionālu atbalstu un piesaistīt atbilstošus pakalpojumus krīžu situācijās;
  • sociālā darba profesionālā ētikas, principu un morāles normu pielietošana darbā;
  • zināšanas sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības institūciju darbības tiesiskajā regulējumā Latvijā;
  • prasmes darbā ar MS Office programmām un biroja tehniku, pieredze darbā ar programmu SOPA;
  • prasmes strādāt intensīvi un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā;
  • vēlama pieredze sociālajā darbā ar ģimenēm un bērniem, BTA 40 st. sertifikāts;
  • lieliskas komunikācijas prasmes un prasme strādāt komandā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas svešvalodas zināšanas (vēlama krievu valoda – sarunvalodas līmenī).

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
  • darba veikšanas vieta: Rīgas ielā 13, Ropažu pagastā, Ropažu novadā, LV-2135;
  • stabilu atalgojumu 1287,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās amatalgas izvērtēšanas principus);
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa) un sociālās garantijas;
  • atbalstu profesionālajā izaugsmē.

Pieteikumu, norādot “Sociālais darbinieks”, var iesniegt līdz 2022.gada 12.septembrim (ieskaitot):

  • elektroniski parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē vakances@ropazi.lv;
  • ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldība, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130;
  • personīgi (slēgtā aploksnē) - Ropažu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), kas atrodas adresē: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130 (darba laikā).

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivācijas vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Tālrunis uzziņām 28380096.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma.  Pārzinis Ropažu novada pašvaldība, Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads.