Ropažu novada pašvaldība 
Reģ.Nr.90000067986
Juridiskā, publisko iepirkumu un personālvadības departamenta
Administrācijas tiesiskā nodrošinājuma nodaļa
aicina darbā
VECĀKO JURISTU (divas amata vietas)
(profesijas kods 2611 01)

Darba vieta: Garkalnes pagasta pārvaldē, Brīvības gatvē 455, Rīgā.

Galvenie amata pienākumi:

  • izstrādāt un izvērtēt sagatavoto juridisko dokumentu, atbilžu uz iesniegumiem un sūdzībām projektus;
  • pārstāvēt Domes un komiteju darbā, darba grupu, struktūrvienību un pašvaldības iestāžu rīkotajās sēdēs un sanāksmēs;
  • piedalīties Domes un tās pastāvīgo komiteju sēdēs;
  • izstrādāt lēmumu projektus, kā arī izvērtēt un saskaņot Domes amatpersonu, pašvaldības iestāžu, struktūrvienību, un citu pašvaldības institūciju darbinieku izstrādāto lēmumu projektu atbilstību normatīvo aktu prasībām;
  • sniegt atbalstu attiecīgās nozares vai jomas speciālistiem pašvaldības kompetencē esošo ārējo un iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā;
  • izskatīt, izvērtēt, sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem;
  • pēc pieprasījuma sniegt atbalstu attiecīgās nozares vai jomas speciālistiem atbilžu sagatavošanā uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām, kā arī institūciju vēstulēm, informācijas pieprasījumiem par pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • izstrādāt līgumus, vienošanās par grozījumiem līgumā projektos;
  • uzturēt un pilnveidot noslēgto līgumu reģistru, kā arī glabāt oriģinālus, veido lietu nomenklatūru līgumiem;
  • sagatavot un sniegt atzinumus juridisku strīdu gadījumos;
  • nodrošināt pašvaldības interešu pārstāvību visu līmeņu Latvijas Republikas tiesās, valsts un pašvaldību institūcijās;
  • organizēt un kontrolēt tiesas nolēmumu izpildi;
  • sadarboties ar maksātnespējas administratoriem un Latvijas Republikas Zvērinātiem tiesu izpildītājiem;
  • veikt Ropažu novada iedzīvotāju pieņemšanu jautājumos, kas saistīti ar  iedzīvotāju saistībām pret pašvaldību;
  • piedalīties apspriedēs, darba grupās, sanāksmēs un komisijās, sēdēs, semināros, konferencēs un citos pasākumos par nodaļas kompetences jautājumiem;
  • konsultēt un sniegt metodisku palīdzību pašvaldības iestādēm un struktūrvienībām nodaļas kompetences jautājumos;
  • sniegt priekšlikumus nodaļas noteikto uzdevumu izpildes pilnveidošanai un darbības uzlabošanai;
  • sagatavot priekšlikumus par normatīvo aktu izpildes kontroles un uzraudzības uzlabošanu un iesniegt tos tiešajam vadītājam;
  • veikt citus uzdevumus atbilstoši departamenta direktora un nodaļas vadītāja norādījumiem.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • otrā līmeņa profesionāla augstākā izglītība tiesību zinātnē (vēlams maģistra grāds tiesību zinātnē);
  • darba pieredze juridiskā specialitātē valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās;
  • Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros;
  • vismaz vienas svešvalodas zināšanas (vēlams krievu vai angļu);
  • amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās profesionālās prasmes, tajā skaitā iniciatīva, kontroles prasmes un organizatora spējas;
  • pieredze juridisku dokumentu projektu sagatavošanā;
  • labas saskarsmes un prezentācijas prasmes, prasme publiski paust viedokli;
  • prasme izmantot teorētiskās zināšanas un piemērot tās praktiskajā darbā;
  • pieredze darbā ar datoru (MS Office programmas) un interneta pārlūkiem;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas svešvalodas zināšanas;
  • darba pieredze paaugstinātas intensitātes apstākļos;
  • orientācija uz attīstību un pilnveidošanos, empātija;
  • derīgs sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
  • darba veikšanas vieta -  Garkalnes pagasta pārvaldē, Brīvības gatvē 455, Rīgā;
  • stabilu atalgojumu 1382,00 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa) un sociālās garantijas;
  • profesionālās attīstības iespējas un atbalstu profesionālajā izaugsmē;
  • draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Pieteikumu, norādotVecākais juristsvar iesniegt līdz 2022.gada 14.martam:

  • elektroniski ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē vakances@ropazi.lv;
  • ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldība, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130;
  • personīgi (slēgtā aploksnē) - Ropažu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), kas atrodas adresē: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130 (darba laikā).

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu  laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas un diploma pielikumu kopijas;
  • rekomendācijas vēstuli (nav obligāti).

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Tālrunis informācijai: 67800923.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma.

Pārzinis Ropažu novada pašvaldība, Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts Ropažu novads.